יום שני, 1 באוקטובר 2012

טרנדים בעולם האיפור לסתיו/חורף 2012-2013

בקטלוגים של חברות מובילות כבר ניתן לראות את הצבעים שישלטו העונה : צבעי תבלין איך שמכנים אותם במגזינים : חרדל, חום, ובורדו יין בליווי של גוונים סגולים וירוק אזמרלד, וכתוצאה מכך גם עולם האיפור משתנה. אנו חוזרים אל איפור מעושן ( שממש לא חייב להיות שחור בניגוד לדעה הרווחת ),שפתיים כהות ולקים כהים.


טרנד נוסף שחוזר אלינו השנה,הישר מתצוגות האופנה בעולם הוא גבות בולטות וכהות, שמחזיר אותנו לשנות ה-90. בניגוד למיתוס שטוען כי גבות כהות לא משתלבות עם בלונד,ראו הערך , האחת והיחידה שעשתה את השילוב הזה למנצח : המלכה האם- מדונה,הלא היא אסתר . מאוד חשוב להקפיד על מראה איפור נקי ולא מרושל כאשר הדגש הוא על גבות כהות, כיון שהכוונה היא לצאת מהקווים הטבעיים של הגבה ולהוסיף מעט צבע בעזרת צללית או עיפרון גבות עמיד. המראה המנצח לשנה הקרובה הוא האיילינר הנצחי, בשילוב של גבות כהות ואודם כהה.


השנה ניתן לראות מגמה שמאחדת את קסטרו ורנואר כדוגמא למכתיבי טרנדים בארץ, אך גם תצוגות של מעצבים בעולם, כאשר הדגש הוא על צבעים חמים. בקיץ הזה כולנו התוודענו אל הצבעים הזוהרים כגון בזוקה, צבעי ניאון על כל גוניהם כתומים וירוקים זרחניים, מי מאיתנו לא רכשה את הלקים שיצאו במהדורות מיוחדות לקיץ, של חברות כמו essie, o.p.i,chic ? כך גם האיפור שלנו ברובו התבסס על גוונים של כתומים ,אדומים וורודים, שפתיים בצבע קורל זועק ועיניים נקיות כמעט ללא כל איפור, כל זה הולך להשתנות ממש ע-כ-ש-י-ו.


האיפור הדומיננטי לסתיו/חורף 2012-2013 מתאפיין בעיקר בצבעים כהים. עיניים מעושנות, צבעי בורדו וחומים, ירוק זית חוזר השנה לאופנה גם הוא, ויש לומר שזהו גוון שמאוד מחמיא לנשים הישראליות השזופות. השפתיים הולכות ומתכהות , צבעי קפה הולכים להיות חזקים העונה, וכבר אפשר לראות את השינוי בפרסומת של רנואר . אור גרוסמן היפיפיה עם עיני התכלת, מפציעה בפרסומת של המותג אותו היא מייצגת עם שפתיים חומות ומדויקות, ועיניה שמעוטרות במסקרה בלבד. טרנד שליווה אותנו גם בתצוגת חורף-סתיו של קסטרו. 
אין ספק שהשנה המראה החורפי שכבר נמצא איתנו בחנויות,חודר ממש עכשיו אל מגמות האיפור בעולם. אז זה הזמן לעשות קצת סדר ולפנות מקום לכל אותם הצבעים שמגיעים אלינו הישר מהשוק ( רק ללא הניחוח) - חרדל,קפה,בורדו יין וירוק זית.


אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני הולכת למטבח כדי לקבל עוד קצת השראה :)
שיהיה שבוע מעולה וחג שמח!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה