יום שישי, 12 באפריל 2013

איך להתאפר כמו קים קרדשיאן ?

היי בנות, אז כמו שכבר ציינתי, טור שבועי חדש נוסף לבלוג !
הפעם בחרתי במישהי שאני באופן אישי (אל תשפטו בבקשה :) ) עוקבת אחריה די באדיקות..כן כן..מה לעשות גם אני מכורה לתוכנית הריאליטי של משפחת קרדשיאן. בכלל נדמה שלאחרונה קים ואחיותיה נמצאות בכל מקום וקים במיוחד, בין אם זה בגלל הנישואין של 72 יום , או ההריון המתוקשר,הבחורה הזו יודעת מה היא שווה וכך היא גם נראית, כמעט נדיר לתפוס אותה ללא איפור,שיער מסודר או בגדים מתוקתקים. אז נכון יהיו כאלה שיגידו שסטייל זה לא הצד החזק שלה,אבל את זה נשאיר למומחים. אני בוחרת להתעסק באיפור,האיפור שלה תמיד ללא דופי, פשוט מושלם,אם כי לעתים טיפה מוגזם,אבל כזו היא קים :)
אז הפעם החלטתי להציג לכן לוק בהשראת קים קרדשיאן, מדובר במראה שקים הציגה בעבר בח-ן האינסטגרם שלה,וציינה שהוא היה בין המראות האהובים עליה מבחינת האיפור. לקים יש צוות שלם של מאפרים שעובדים סביב השעון כדי לגרום לה להיראות במיטבה. קים שידועה כמאוד פתוחה בכל מה שקשור לחייה, וכך גם חשבון האינסטגרם שלה (לאלו שעוקבים אחריה) דואגת תמיד לעדכן בכל תהליך האיפור ובמראה הסופי שהיא מציגה.

הלוק של קים מתאפיין ב3 דברים :

1. פני חרסינה - קים שעד לפני ההריון שלה הייתה מכורה לשיזוף מלאכותי, תמיד הציגה עור פנים בהיר אחד בגוון או אפילו שניים מגוון גופה. תמיד נראה כאילו הפנים שלה מתוחות וזאת בזכות "פיסול" שמיד אראה לכן, כמה פעמים בעבר היא גם הראתה את התמונה שמציגה את כל הקווים של המייק אפ שהמאפרים מורחים עליה כדי ליצור מראה מושלם.
ראו דוגמא :) -
2. ריסים- קים מאוד אוהבת שימוש בריסים מלאוכתיים למרות שבאחת התוכניות שלה בשנה שעברה אמרה כי הפסיקה להשתמש בהם כי זה היה נראה לה כבר יותר מדי מזויף.
3. איילינר. סגנון האיפור של קים מדבר אליי בגלל שלא מדובר במראה קבוע,היא אוהבת סיכונים,היא אוהבת לשחק עם גוונים של צלליות ואודמים,אבל דבר אחד נשאר קבוע וזה האיילינר.

הסוד הקטן של קים כפי שהיא מכנה אותו,התגלה באחת התוכניות שלה ,כאשר סיפרה שאחד הדברים שהיא הכי אוהבת באיפור זה העובדה שאפשר "להצר" את האף. רבות נכתב על כך שקים עשתה ניתוח פלסטי באף,אבל מדובר בעצם בהצללות נכונות שאותם קים יודעת לעשות בעצמה כפי שסיפרה לקהל הצופים שלה :)

אז בואו נראה איך זה להתאפר כמו קים קרדשיאן ?

1. כמובן שאני מתחילה תמיד מהעיניים. מייק אפ מוצק על גלגל העין עד עצם הגבה, כדי שיהיה לנו קל להניח את הצללית.
2. הניחי צללית בסיס- בצבע שמנת על העפעף ,ומשכי צללית בגוון זהב, על עצם הגבה,כדי  "להאיר" את האזור ולתת תחושה של גובה.
3. עם מברשת טשטוש - כפי שצילמתי בתמונה שמצורפת, הניחי צללית בגוון חום ממש בחיבור של הצלליות שהנחת לפני כן- שמנת וזהב. על ידי הנחת צללית חומה בעצם צרי מן שקע וטשטשי החוצה,על מנת ליצור זוית מעושנת וחתולית.
4. השלב הבא הוא האיילינר- הניחי פס איילינר כך שהפינה החיצונית שלו תתחיל מהריס האחרון ותעלה כלפי מעלה באלכסון על מנת ליצור שוב את החידוד של הזווית המעושנת. לאחר שסיימת עם קו הריסים העליון הניחי פס דק בקו הריסים התחתון אך ללא חיבור בין שני הקוים, כלומר רק כדי להדגיש את קו הריסים התחתון. במידה וקשה לך להסתדר עם איילינר בקו התחתון - טיפ קטן ממני- ניתן להשתמש במברשת חתוכה ,זוויתית,כזו שבדרך כלל צובעים איתה גבות,ולהניח צללית שחורה, חשוב מאוד לפני כן להניח קונסילר מתחת לעין על מנת שהצללית לא תימרח ותיעלם :)
5. הניחי עיפרון שחור בתוך העין,על קו המים וגם למעלה כלומר בתוך העין,בקו המים העליון כדי להדגיש עוד יותר את העיניים. טיפ קטן ממני - כדי שהעיפרון יחזיק מעמד יותר זמן ,יש להניח עם מברשת דקה (בדיוק זו שצובעים איתה גבות,או שהנחת איתה פס תחתון עם צללית שחורה) צללית שחורה בטפיחות, כדי לקבע בעצם את העיפרון :)
6. כאן בעצן סיימנו את העבודה על העיניים, כמובן שלצורך השלמת המראה יש צורך במעגל ריסים והמון המון מסקרה :) אל תתקמצני, המראה של קים מבוסס ברובו על ריסים !

בסיס :

1. כמובן שאנחנו מתחילות מקרם לחות כדי לאפשר הנחה נוחה יותר של המייק אפ, ציינתי בתחילת הפוסט שקים תמיד נראית בהירה יותר בפנים,אין זה אומר שאת צריכה לקחת גוון בהיר יותר ותיכף תביני למה :) קחי מייק אפ בגוון שלך, אפילו טיפ טיפה כהה יותר . הניחי עם מברשת או ספוגית מה שנוח לך, עד לכיסוי מלא.
2. הניחי קונסילר מתחת לעיניים,בעיקר באזור של כהות מתחת לעין .
3. הגענו לשלב שקים כל כך אוהבת! להצר,לבנות וליצור מחדש את מבנה הפנים :) אז לצורך ההמחשה יש לכן תמונה למעלה, החלטתי לצרף למטה גם את התמונה שלי, כן אני יודעת שזה נראה מעט מפחיד ! אבל חכו לתוצאות :) אז ככה- מייק אפ לבן ומייק אפ חום כהה. הניחי פס של מייק אפ לבן על גשר האף,בין הגבות ומשכי מעט למעלה בצורה של זיקוק נקרא לזה...לאחר מכן הניחי מעט מתחת לעצמות הלחיים מייק אפ כהה ומעליו מייק אפ לבן. הצעד האחרון הוא בעצם להניח מעל הרקות מייק אפ כהה ובסנטר ממש על גבי העצם הניחי מייק אפ לבן,ומתחתיו קו של מייק אפ כהה . אני יודעת שזה נשמע נורא מסובך אבל אני מציעה לכן להסתכל פשוט על פניכן, מה שההנחה הזו של המייק אפים עושה,היא בעצם יוצרת הארות והצללות במקומות הנמוכים והגבוהים של הפנים,בהתאמה, כלומר נותנת מראה של עצמות לחיים בולטות, אף צר יותר ובעצם פנים מחודדות יותר. תוכלו לעשות זאת מול התמונה שלי ושל קים שמצורפות כאן, וכמובן אני כאן לכל שאלה :)
4. לאחר מכן קחי את הספוגית שעמה הנחת את המייק אפ והתחילי לטפוח,כך שיווצר מראה אחיד ומעבר רך בין צבעי המייק אפ, וכבר תוכלי לראות שגוון עורך מקבל בהירות מסוימת,לכן ציינתי שאין צורך להשתמש במייק אם בהיר יותר.
5. לאחר שהגעת למראה אחיד, הניחי פודרה שקופה בעזרת פאף על עור פניך כדי לתת גימור סופי לבסיס ולקבע את האיפור.
6. סומק- אני השתמשתי ב2 צבעים. הגוון הראשון היה בעצם ורוד בהיר על "עצמות הלחיים " החדשות שיצרתי לי, ולאחר מכן, תוך כדי שאני מחייכת הנחתי סומק בגוון אחד כהה יותר כדי בעצם לתת הדגשה בולטת יותר ללחיים. בתנועות מעגליות דווקא מהלחי כלפי האוזן ולא להפך כפי שהסברתי לכן בפוסט הקודם.
7.השלב האחרון הוא גבות- סרקי את הגבה והניחי עיפרון בצבע הגבה, או צללית (אני במקרה זה השתמשתי בעיפרון של חברת JADE -מומלץ!!) את יכולה ליצור גבה מעט עבה יותר לצורך המראה :)

סיימנו עם הפנים, כל שנותר הוא להניח שפתון אדום הורס! לפני כן אני ממליצה לכן לשרטט קוים ברורים עם עיפרון שפתיים אדום , להניח מעליו אודם אדום ומעט גלוס שקוף להשלמת המראה.



עכשיו גשו למראה לראות את התוצאה הסופית, נכון עכשיו יש לכן פנים נורא "מפוסלות"? מבטיחה שלא יהיה אחד שלא יחמיא לכן על עצמות הלחיים שלכן !!!!!

עד כאן הטור השבועי :)
מקווה שנהניתן כמוני מהמראה, שבהחלט מתאים למסעדה, אירוע או אפילו סתם אם בא לכן להרשים :)

שבת שלום!
באהבה .





2 תגובות: