יום שני, 20 במאי 2013

המדריך לאייליינר מושלם.


כמה פעמים מצאת את עצמך נאבקת אל מול המראה, מנסה לצייר פס ישר של אייליינר ובסוף ויתרת? לא עוד. בעקבות שאלות של רבות מכן גם בפייסבוק ובכלל, החלטתי לשתף אתכן בכמה מן הטכניקות הקלות ביותר שיעזרו לכן ליצור אייליינר מושלם לכל אירוע.


החומרים שבחרתי להציג בפוסט הזה בכוונה נלקחו מחברות עממיות ככה שתוכלי להתאמן כמה שבא לך, התוצאה תהיה אותה תוצאה ותבזבזי פחות כסף על החומרים ;)

אז מה יש לנו?

1. אייליינר נוזלי של ביוטיקאר - באופן אישי אני מאוד אוהבת אותו ליומיום, או לסיים איתו את האיפור בעיקר כדי לתת דגש חזק יותר של חומר. הפיגמנטציה שלו מעולה, עמידות טובה (לגלות לכן סוד? גם אותי בחתונה איפרו איתו..) וחוץ מזה הוא נוח לאחיזה, מה שמאוד חשוב למישהי שעדיין לא מספיק מיומנת ואל דאגה, זה עניין של כמה ימים!
                      
2. אייליינר אבן של ביוטי קאר - זהו אייליינר שדורש מים כחומר עזר לצידו, מעולה למי שרוצה ליצור אייליינר מעושן או לחלופין כמו זה של ניקול ראידמן (וכבר נתקלתי בכמה בנות שביקשו לדעת איך היא עושים את האייליינר שלה) שנראה כמו צללית שחורה ומדויקת אבל בעצם מדובר באייליינר. מה שדרוש בנוסף זו מברשת זוויתית או מברשת ייעודית לאייליינר, זה כבר עניין של הרגל :)

3. אייליינר ג׳ל של איל מקיאג׳ - זהו אייליינר שמתאים גם למי שידיה עדיין רועדות מעט, כיוון שהחומר של האייליינר הזה מצטייר בקלות רבה על העפעף, מתייבש בשניות, רך ונוח מאוד לשימוש ולרוב אפשר לצייר אותו בקו עבה בצורה קלה יותר, לכן הוא מתאים למי שרוצה אייליינר דרמטי או חתולי.

דבר אחרון שאני מצרפת לרשימה הוא עיפרון שחור. מעניין אתכן למה?
אז בואו נתחיל!

חשוב לזכור - אייליינר זה עניין של תרגול ב-ל-ב-ד! גם למאפרת כמוני עדיין נעצרת הנשימה כשאני מציירת קו אייליינר ללקוחות שלי. כלל ראשון - תזכרו שעדיף לעבות מאשר לדקק. לכן התחילו בפס דק עד כמה שניתן, צמוד לקו הריסים.

עצמי את העין, ביד אחד (לא זו שמאפרת) מתחי את העפעף מעט כלפי מעלה. ביד השנייה התחילי את הקו מאמצע העין. למה בעצם מהאמצע? כיון שאחר כך קל יותר עם עין פתוחה ״לסגור״ את הפס בזויות של העין. מה שחשוב זה להתחיל את הקו בזווית מסוימת ואז למשוך מעלה עד כמה שתרצי.
השלב הבא הוא לסמן את הזווית הרצויה. אם החלטת ללכת על הקו הקלאסי, דק יחסית שעולה מעט כלפי מעלה, פתחי את העין וציירי את הזווית בצורה הבאה - הביטי היכן נמצא הריס האחרון שלך (את לא באמת צריכה לספור, רק להעריך) מהמקום הזה תתחילי את העלייה. יש כאן התייחסות לצורת העין - שימי לב שהכללים מפורטים בפוסט הזה: http://olgloss.blogspot.co.il/2013/04/blog-post_28.html

פתחי את העין והביטי בקו. אם נראה לך שהוא דק מדי פשוט תתחילי לעבות. העיבוי נעשה מהזווית החיצונית ביותר של העין, שבה נעשתה העלייה של האייליינר. התחילי לעבות מלמעלה, לצייר משולש ולמלא את החסר, ממש כמו ציור. ציירי לך שבלונה ותמלאי אותה. לא מסובך נכון?
השלב האחרון הוא ״לסגור״ את האייליינר (אלא אם החלטת שמתאים לך קו שמתחיל מהאמצע שזה גם בסדר) .פתחי את העין, הביטי ישר אל המראה, אם את יכולה אפילו להטות מעט את המבט לצד הנגדי זה מעולה, פשוט תציירי קו שמחבר בין מה שכבר איפרת וממשיך לזווית הפנימית של העין.
זהו! זה כל הסיפור. עכשיו צריך רק לתרגל! 



אני מצרפת כמה דוגמאות לאייליינר מעושן, דרמטי (כמו של ניקול ראידמן) וחתולי. 
הסבר מצורף מעל כל תמונה, מקווה שתרגלת יחד איתי, עכשיו קדימה- להתאמן כל יום ותוך מספר ימים מבטיחה לך שתהיי מומחית! 

1.אייליינר מעושן - הניחי צללית בסיס, כל צבע שתרצי. קחי עיפרון שחור וציירי קו מאמצע העין ועד סופה, את לא חייבת לדייק כי המטרה היא לטשטש (לכן הזכרתי את העיפרון השחור בהתחלה).קחי מברשת זוויתית לטשטוש ופשוט תתחילי ״לעשן״ את הקו לכיוון הפנים והחוצה עד שייווצר קו מעורפל .כעת הניחי אייליינר צמוד לקו הריסים בדיוק כפי שלמדת לעשות בתחילת הפוסט, מעל העיפרון. תתקני עם ספוגית משולשת בקצה כדי ליצור זווית חדה (את יכולה להיעזר בצללית שמנת מבריקה וממש להניח פס צמוד לזווית, זה ״יאיר״ את האזור וייתן תחושה של הרמה;) )





2.אייליינר דרמטי (ניקול ראידמן לדוגמא) - כל מה שצריך זה אייליינר ג׳ל או אבן ומברשת נוחה. אין מה לחדש כאן מלבד כך שבכדי להגיע לרמה של האייליינר העבה כמו של ניקול, תצטרכי לצייר לך גבולות בתוך שבלונה על העין ולמלא בצורה כזו.






3.איילינר חתולי-  זהו אייליינר חד מאוד שיוצא הרבה מעבר לזווית החיצונית של העין ולרוב קל יותר לעשות אותו עם אייליינר ג׳ל מהסיבה שהוא מתחיל כפס דק ומתעבה מאוד לקראת הסוף. לכן חבל להתענות עם אייליינר נוזלי כי זה ידרוש ממך לצייר כמה וכמה שכבות ,והאייליינר אבן פשוט לא ייתן את אותו האפקט.
התחילי בפס דק צמוד לקו הריסים. אם נוח לך יותר להתחיל מהזווית הפנימית ביותר זה גם טוב, המשיכי את הקו ותתחילי לעלות כבר לפני הריס האחרון. תצרי משולש בקצה ותתחילי לעבות את האייליינר בעין עצומה ומעט מתוחה הצידה. שימי לב שעליך לעלות עם החומר הרבה מעבר למתיחה כיוון שברגע שתשחררי, העין תחזור להיות רפויה ותוכלי לראות שהפס שיצרת נמוך בהרבה יותר ממה שהתכוונת. הדגש באייליינר חתולי הוא בעיקר על חדות, הפס לא עולה למעלה כמו באייליינר הקלאסי, בצורה רכה אלא כקו חד מאוד וישר.



זהו עד כאן,
תזכרו שהכל עניין של תרגול וביטחון :)
אתן מוזמנות לשלוח אליי תמונות אחרי שניסיתן, בטוחה בהצלחתכן ואני כאן לכל שאלה ;) 

שלכן באהבה,
אולגה.

15 תגובות:

  1. אין ספק שאת עושה איליינר מהמם :) יש לך טיפים לבנות עם צורת עיניים שקועה (שהעין כאילו בפנים, שבקושי רואים עליו צלליות וכאלה) ? עם צורת עין כמו שלך זה בטוח לא קשה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את לא מצליחה להיכנס לקישור שפרסמתי, חפשי אצלי בבלוג- התאמת איפור לפי סוג העיינים :)

      מחק
  2. היי קודם כל תודה רבה !!
    דבר שני, לי יש עין "בוכייה" שנוטה כלפי מטה , אז אחרי כל כך הרבה שנים של היכרות עם העיניים שלי כבר למדתי מה עושה איתן חסד :) לגבי צורות עיניים והתאמת איפור את יכולה למצוא כאן את כל המידע, אם עדיין חסר לך את בהחלט מוזמנת לפנות אליי שוב ואשמח לסייע :):):) http://olgloss.blogspot.co.il/2013/04/blog-post_28.html

    השבמחק
  3. אולגה פוסט מעולה. הולכת לנסות. את מקסימה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה רבה יפעת ! חשוב לי לשמוע שזה עוזר :) מעריכה :)

      מחק
  4. מקסים! ויש לך עיניים מדהימות.

    השבמחק
  5. וואו מאוד אהבתי את הלוק המעושן!
    אני חייבת לנסות, אין ספק שאת מוכשרת..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) מוזמנת לשתף אותי אחרי שניסית!

      מחק
  6. היי אולגה יש לך המלצה למברשת זולה וטובה לאיילנר ג'ל ?פוסט מהמם...תודה רבה....

    השבמחק
    תשובות
    1. מברשת זוויתית אפשר לקנות בביוטיקאר והיא תעשה את העבודה, אם את רוצה להזמין מחו''ל,ממליצה על אתר IHERB,עכשיו קיבלתי משם מברשת ב7 דולר מדהימה! מצרפת קישור - http://www.iherb.com/Bdellium-Tools-Pink-Bambu-Series-Eyes-708-1-Bent-Eyeliner-Brush/49359

      ראיתי שהיא כרגע לא במלאי אבל זו המברשת הכי טובה שיש ,בטוח אפשר למצוא בעוד מקומות בארץ או להמתין שיתחדש המלאי:) בהצלחה

      מחק
  7. תודה רבה יקירה שאלה נוספת את ממליצה על הליינר ג'ל של איל מקיאג' יותר מאשר זה של מאק הפלואיד-ליין?הוא יותר עמיד? אני ממיש מתחלה ולא רוצה לבזבז הרבה כסף ולהתאכזב..): עמידות זה חשוב מצד שני הבנתי שלרוב הג'לים יש עמידות גבוהה מאוד ..מה דעתך?שוב תודה על העזרה ושבת שלום יקירתי... האיפורים סוף הלוואי ואגיע פעם לעשירית מזה....(:

    השבמחק
    תשובות
    1. למען הכנות אני לא מכירה את זה של מאק פשוט עדיין לא יצא לי להתנסות . בעיקרון אני משתמשת בשניים היום : אייליינר של עדה לזורגן ושל אינגלוט.
      היה לי של איל מקיאז, בגוון סגול חציל לא שחור, מה שקרה לי איתו זה שנתקלתי הרבה פעמים ביובש ומן גבשושיות שנותרו אחרי המריחה.הוא נמרח בקלות אבל על העפעף (ולא של לקוחה אחת) לא נתן תוצאה טובה ובסופו של דבר עברתי מעל עם צללית כדי לקבע או אייליינר נוסף.
      שני המוצרים שכתבתי לך בהתחלה בעיניי מעולים, אינגלוט עושה את העבודה ,הוא ממש שחור, עמיד בצורה מטורפת,ממש קשה להוריד אותו. עדה לזורגן קצת יותר קליל אבל גם הוא מעולה. ממליצה על שניהם מה שיותר נוח להשיג. את האינגלוט שלי אמנם קיבלתי מחו''ל,אבל את הג'ל של עדה לזורגן אפשר לרכוש בבי''ס שלה במחיר של כ48 ש''ח כולל מע''מ.מקווה שעזרתי:)

      מחק