יום שבת, 9 בנובמבר 2013

סדנאות איפור- למה, כמה ומה זה בכלל

אני מניחה שלא מעט מכן יודעות ואפילו עשו פעם סדנת איפור אישית, או אפילו קבוצתית. ולא , לפני שתתחילו להגיד שמדובר בטרנד, תנו לי לעצור אתכן כאן. לא טרנד ולא נעליים. מדובר במשהו שבעיניי כל אחת ואחת צריכה לעבור. 
לפני זמן מה השתתפתי באיזה דיון בפייסבוק, באחת הקבוצות שאני רשומה בהן ונאמר שם שמרבית הנשים פשוט לא מתאפרות כשהן יוצאות מהבית, לשאלה שלי מדוע הן לא מתאפרות , היו 2 תשובות- 
1. אין זמן וכוח לאיפור
2.אין לי מושג גם ככה איך מתאפרים אז אני לא משקיעה מאמץ


נשים יקרות, תרשו לי לספר לכן שרצוי ואפילו מומלץ לעבור סדנא שמלמדת אתכן להתאפר. ולמה זה? קודם כל מה זה בכלל כל הסדנאות האלה? מדובר בפגישה אישית לרוב (כמובן שיש גם סדנאות קבוצתיות) בת שעתיים- 3 שעות, שבה בעצם המאפרת שמעבירה את הסדנא מלמדת אותך את הכלים הבסיסיים לאיפור יום, ערב וכל מיני טריקים ושדרוגים.
הסדנא נועדה כדי להעשיר את הידע שלך, לעזור לך להתאים את האיפור לגוון עורך, צבע העיניים,שיער ואפילו ביגוד. לא מעט נשים קונות מוצרים שכלל לא מתאימים להן לסוג העור לדוגמא. כאן בדיוק המקום לערוך את הסדנא
מעבר לכך שמדובר באמת במפגש כיפי וזורם, אתן מקבלות את כל הידע שאתן זקוקות לו כדי לדעת להתאפר ב5 דקות, לשדרג כל איפור , אפילו כזה ששרד יום עבודה שלם, לאיפור ערב קליל וכו'.
יש כמובן גם את האפשרות לסדנאות קבוצתיות, בדרך כלל של כ-5 בנות.הכי כיף להביא חברות, לעבור את הסדנא הזו בכיף,בהמון שיתוף פעולה והרמוניה.אבל גם אם החברות שלכן לא מעוניינות, יש היום הרבה פורומים שבהם תוכלו למצוא שותפות לסדנא. כל אחת מקבלת יחס אישי בסדנא כיון שמדובר לרוב בסדנא של כ3 שעות והיא מתאימה לערב בנות, מסיבת רווקות וכו'.

למה אני מספרת לכן את כל זה? כיון שאני בעצמי עורכת את הסדנאות האלה. אני מאמינה שרושם ראשון אי אפשר ליצור פעמיים. בין אם זה בחיים האישיים,המקצועיים או כל היבט אחר. אנחנו צריכות תמיד להיראות במיטבנו. גם אני אמא, וגם לי לפעמים אין כוח וזמן , אבל כשאני מרגישה טוב עם עצמי אני גם מקרינה את זה לסביבה.
אני מזמינה אתכן לסדנאות איפור, אישיות וקבוצתיות שאני עורכת, להעביר עוד ערב של פאן, להתפנות קצת מעיסוקי היומיום ולתת לעצמכן להתפנק וגם ללמוד על הדרך המון דברים שאולי ידעתן ואולי תופתעו לשמוע. וכמובן לכל משתתפת מובטח שי קטן והמון אבל המון כלים להמשך הדרך :)


ועכשיו גם יש מבצעים ממש אבל ממש שווים עד סוף השנה ! 

לכל המעוניינות- תוכלו למצוא את הפורמט של הסדנאות באתר שלי- סדנאות איפור 
למחירים ופרטים נוספים אתן יכולות להשאיר תגובה ואחזור אליכן או לפנות אליי בפייסבוק - Olga Elmaliah- makeup artist  או באתר www.olgaelmaliah.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה